مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:162019-11-19سياسي

برگزاری رزمایش «شکوه اقتدار» با حضور 10 هزار نفری بسیجیان در بیرجند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند از برگزاری 700 برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در روز 5 آذرماه رزمایش شکوه اقتدار و اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان در حسینیه جماران برگزار می شود.

- برگزاری رزمایش شکوه اقتدار با حضور 10 هزار نفری بسیجیان در بیرجند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند از برگزاری 700 برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در روز 5 آذرماه رزمایش شکوه اقتدار و اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان در حسینیه جماران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی صادق احمدی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره) در 5 آذرماه 1358 تعداد 40 برنامه محوری شهرستانی و700  برنامه مختلف در سطح پایگاه های بسیج شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی از افتتاح نمایشگاه چهل سال خدمت- جهاد و شهادت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند در سالن شماره 2 حسینیه جماران بیرجند خبر داد و گفت: این نمایشگاه در 40 غرفه از روز 29 آذرماه افتتاح و همه روزه از ساعت 17 تا 21 به مدت هفت شب به روی بازدیدکنندگان دایر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند، عطرافشانی گلزار شهدای بیرجند، سرکشی از خانواده شهداء و برگزاری چهار یادوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش «شکوه اقتدار» با حضور 10 هزار نفری بسیجیان در بیرجند

برگزاری رزمایش «شکوه اقتدار» با حضور 10 هزار نفری بسیجیان در بیرجند