مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-19سياسي

برگزاری کنگره بیش از هزار شهید بسیجی استان


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره هزار و 36 شهید بسیجی استان خبر داد.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا دهه فجر امسال کنگره 1036 شهید بسیجی این استان برگزار می شود.

سرهنگ مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه 46 درصد شهدای کشور متعلق به جامعه بسیج است، افزود: از 1900 شهید کهگیلویه و بویراحمد 1036 شهید معادل 64 درصد بسیجی هستند که از میانگین کشور بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره یک هزار و 36 شهید بسیجی این استان تا دهه فجر در دستور کار است، اضافه کرد: یادواره های شهدا به صورت حوزه پایگاهی و شهرستانی باید تا زمان این اجلاسیه برگزار شوند.

مثنوی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، بیان کرد: بسیج به عنوان میراث جاودان حضرت امام خمینی(ره) و شهدا هم اکنون از یک نهال نوپا به درختی تنومند و مثمر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به تاسی از روحیه بسیجی زیر بار زور نمی رود، اضافه کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس تمام ملت های آزاده بوده و به هر کجای عالم هستی نگاه کنیم وحدت آفرین بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رویکرد امسال در هفته بسیج 3 شاخص خدمت، جهاد و شهادت است، عنوان کرد: برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره بیش از هزار شهید بسیجی استان

برگزاری کنگره بیش از هزار شهید بسیجی استان