مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-19سياسي

همایش جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در اراک برگزار می شود


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برگزاری همایش استانی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در اراک خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی شهیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری  مدظله العالی از ساعت تا 8:30 تا 11:30 روز چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اراک(فلق) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سخنران ویژه این مراسم  قدیری ابیانه از اساتید برجسته علوم اسلامی در دانشگاه های کشور است که درباره اهداف برگزاری این همایش و ضرورت تبیین اندیشه های راهگشای رهبری در جامعه امروزی، مطالبی را بیان خواهند کرد.

 رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در این مراسم گزارشی مبسوط به وسیله دبیر همایش، از چگونگی روند ارسال مقالات به دبیرخانه همایش و نیز روند ارزیابی و انتخاب هر یک از مقالات از سوی داروان به شرکت کنندگان در همایش ارائه خواهد شد.

 این مقام مسئول گفت: در این همایش 14 مقاله برگزیده از 60 مقاله ارسالی به دبیرخانه که از سوی هییت داوران این همایش انتخاب شده است، مورد واکاوی قرار گرفته و ارائه دهنگان آنها از مقالات خود دفاع خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در اراک برگزار می شود

همایش جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در اراک برگزار می شود