مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:562019-11-19اجتماعي

آماده‎باش راهداری نهاوند در روزهای برفی/ جلوگیری از انسداد محورهای ارتباطی


به منظور پیشگیری از مسدود شدن شریان های ارتباطی نهاوند و جلوگیری از بخبندان انها 30 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین آماده بکار گیری در فصل سرما می باشند.

- وحید صفدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دنبال بارش برف از شب گذشته تا صبح امروز نیروهای راهداری با حضور در محورهای ارتباطی نسبت به پاکسازی برف از جاده ها اقدام کرده و مانع از یخبندان سطح آسفالت شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای ارتباطی نهاوند باز است افزود: تمام محورهای اصلی نهاوند به سمت کرمانشاه، بروجرد و ملایر و گردنه های کوهستانی گرین در جاده نورآباد و آورزمان باز بوده و رفت و آمد در آنها به صورت عادی ادامه دارد.

رییس اداره راهداری نهاوند از آماده سازی و دپو ماسه و نمک به منظور جلوگیری از لغزندگی سطح جاده ها خبر داد و افزود: برای ماسه و نمک پاشی سطح جاده ها در روزهای برفی و یخبندان امسال 2 هزار تن ماسه و یک هزار تن نمک در اداره داهداری شهرستان دپو شده که در زمان مورد نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر 20 نفر از نیروهای راهداری با تحویل تجهیزات لازم قبل از بارش برف در مراکز راهداری مستقر شده و آماده انجام عملیات در مواقع ضرور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده‎باش راهداری نهاوند در روزهای برفی/ جلوگیری از انسداد محورهای ارتباطی

آماده‎باش راهداری نهاوند در روزهای برفی/ جلوگیری از انسداد محورهای ارتباطی