مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-19اقتصادي

بازرسی ویژه برای برخورد با محتکران و گران فروشان


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آغاز اجرای برنامه های گسترده برای تشدید اقدامات نظارتی ویژه، برخورد با محتکران و گران فروشان در سراسر کشور خبر داد.

- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آغاز اجرای برنامه های گسترده برای تشدید اقدامات نظارتی ویژه، برخورد با محتکران و گران فروشان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش نظر به اجرایی شدن سیاست اصلاح قیمت بنزین بیان کرد: از آنجایی که به واسطه جو روانی جامعه، احتمال بروز برخی تخلفات نظیر گرانفروشی و یا امتناع از عرضه کالا با هدف بازارسازی کاذب و مدیریت جریان عرضه و در نهایت افزایش نامتعارف قیمت توسط برخی از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان یا تامین کنندگان کالا دور از ذهن نیست، لذا طرح تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی در بازار کالا و برخورد با محتکران و گرانفروشان در سراسر کشور در دستور کار این سازمان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها قرار گرفته است .

وی تاکید کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اجرای این طرح، با بهره گیری از توان بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت، انجمنهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و ناظرین افتخاری و با همراهی تیمهای مشترک متشکل از نمایندگان سازمان تعزیرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی ویژه برای برخورد با محتکران و گران فروشان

بازرسی ویژه برای برخورد با محتکران و گران فروشان