مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:162019-11-19اجتماعي

حدود 30 درصد مدارس نیازمند توجه است


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حدود 30 در صد مدارس نیازمند توجه است، گفت: تمام نیازهای ما باید در معرض آگاهی خیرین و ملت ایران قرار گیرد تا هر کسی با هر سرمایه خردی در این حرکت مقدس همراهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی در سومین همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه ساز که صبح امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد با اشاره به اینکه این همایش مربدط به بانوان خیر مدرسه ساز اسا که همه این مفاهیم کلیدی در کنار هم حایز اهمیت است، گفت: این جمع دارای مسئولیت اجتماعی است که برای توسعه فرصت های آموزشی وقت و انرژی می گذارد و از وجودش ایثار می کند.

حاجی میرزایی اظهار داشت: در شرایطی که متاسفانه مطالبه گری تبدیل به فرهنگ عمومی شده است، کسانیکه سهم خود را از سرنوشت درک می کنند و انسانهای بزرگی هستند.

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی ما مسئولیت ملازم آگاهی است، و هر که مسئول تر است، آگاه تر است.

وزیر آموزش و پرورش مدرسه را جایگاه فکر و توانمندی های نسل آتی دانست و ابراز داشت: مدرسه موقعیت یادگیری است نه تنها یک مکان صرف.

وی مدرسه سازان را شریک آموزش و پرورش در تربیت دانست و گفت: ما در حوزه مدارس علی رغم تمام تلاش های بزرگ و ویژه همچنان نیازهای گسترده و عمیقی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 30 درصد مدارس نیازمند توجه است

حدود 30 درصد مدارس نیازمند توجه است