مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-19بين الملل

روسیه: سیستم کنترل تسلیحات به طور کلی در حال فرسایش شدید است


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اظهار کرد، احتمال عدم تمدید پیمان استارت جدید میان آمریکا و روسیه به چشم اندازی واقع بینانه تر تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اظهار کرد: سیستم کنترل تسلیحات به طور کلی در حال فرسایش شدید است و ادامه این روند به معنای افزایش بی ثباتی و کاهش پیش بینی پذیری خواهد بود.

این چشم اندازی بسیار منفی است.

زمان دستیابی به توافق بر سر پیمان استارت جدید (پیمان کاهش تسلیحات هسته ای میان آمریکا و روسیه) در حال اتمام است و هیچ گام عملی در این راستا برداشته نشده است.

مسلما چنین چشم اندازی (عدم تمدید این پیمان) واقع گرایانه تر به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، پیمان استارت جدید آخرین پیمان کنترل تسلیحات باقی مانده میان روسیه و آمریکا است.

به موجب این پیمان شمار پرتاب کننده های موشک های هسته ای باید به نصف کاهش یابد و شمار کلاهک های هسته ای استراتژیک نیز به 1550 عدد محدود می شود.

اولیانوف همچنین اظهار کرد: گفتگوها درباره خروج احتمالی آمریکا از پیمان آسمان های باز سال ها در جریان بوده است و گهگاه اطلاعاتی در این زمینه مطرح شده است اما نمی توان صحت آن ها را مشخص کرد زیرا در حال حاضر هیچ گام عملی از سوی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: سیستم کنترل تسلیحات به طور کلی در حال فرسایش شدید است

روسیه: سیستم کنترل تسلیحات به طور کلی در حال فرسایش شدید است