مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-19اقتصادي

هرگونه افزایش قیمت کالا، تخلف است/ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم


استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهد، گفت: تمام همکاران ما در ارگان های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، - دادستانی، سازمان صمت، اتاق بازرگانی و اتحادیه ها موظفند تا بازارها را کنترل و در صورت افزایش قیمت و تخلف، با آن برخورد کنند.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: ستاد کنترل بازار در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل شده است و دستگاه های مسؤول در آن عضو هستند و گزارشی را از وضعیت بازار به صورت روزانه دریافت می کنند و این ستاد توسط فرمانداران در شهرستان ها نیز تشکیل شده است.

وی افزود: همان گونه که دولت عنوان کرده است، هیچ کسی حق ندارد قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهد؛ اعتقاد ما نیز بر این است که باتوجه به تجارب گذشته، افزایش قیمت بنزین هیچ افزایشی را در کالاها رقم نمی زند چراکه در حوزه حمل و نقل از بنزین کمتر استفاده می کنیم.

جمالی پور بیان کرد: بانک مرکزی باور دارد که این افزایش ها کمتر از یک درصد است و براین اساس، نباید هیچ افزایش قمیتی در کالاها صورت بگیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: تمام همکاران ما در ارگان های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق بازرگانی و اتحادیه ها، موظفند تا بازارها را کنترل و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه افزایش قیمت کالا، تخلف است/ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم

هرگونه افزایش قیمت کالا، تخلف است/ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم