مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-19سياسي

برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم، کارهای خود را تنظیم می کنند


معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که مردم رعیت ما نبوده بلکه ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: شاید برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم کارهای خود را تنظیم می کنند اما باید نگاه مسئولین این گونه باشد که همه چیز مال مردم است و مردم در استقرار، - استکمال و استمرار نظام همه کاره هستند و اگر مردم نبودند قطعا وضعیت انقلاب اینگونه نبود.

سرهنگ سیاوش مسلمی صبح امروز 28 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی برعهده دارند و لذا رسانه، در حوزه جنگ نرم یکی از موثرترین و بانفوذترین ابزاری است که می توان از آن استفاده کرد.

وی ضمن گرامی داشت 40 سالگی تاسیس بسیج عنوان کرد: شعار امسال هفته بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت است و هفته بسیج بهانه ای برای زنده نگهداشتن فرهنگ شجاعت، غیرت، استقلال، معنویت و .

بوده و در حقیقت روح بسیجی در آحاد ملت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی و از پدیده های بسیار شگفت انگیز این انقلاب دانست و بیان کرد: بسیج در طول این 40 سال نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و امروز به عنوان کشور اسلامی صادر کننده مفهوم بسیجی به سایر کشورهای دنیا هستیم وی با بیان این مطلب که سپاه به بسیج می نازد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم، کارهای خود را تنظیم می کنند

برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم، کارهای خود را تنظیم می کنند