مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:562019-11-19سياسي

اگر اهل قم نبودند، دین متلاشی و نابود می شد


سخنران حرم حضرت معصومه(س) گفت: بنابر فرمایش امام صادق علیه السلام، قم قطعه ای از بیت المقدس است و اگر اهل قم نبودند دین متلاشی و نابود می شد.

- ایسنا/قم سخنران حرم حضرت معصومه(س) گفت: بنابر فرمایش امام صادق علیه السلام، قم قطعه ای از بیت المقدس است و اگر اهل قم نبودند دین متلاشی و نابود می شد.

حجت الاسلام محمدعلی بندانی نیشابوری شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر با اشاره به سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم، اظهار کرد: امام صادق علیه السلام قبل از اینکه این بانو به دنیا بیایند بشارت تولد و همچنین خبر از مدفن بانوی کرامت در شهر مقدس قم را به شیعیان و موالیان حضرت داده بود.

قم قطعه ای از بیت المقدس است وی افزود: بنابر روایت متعدد به شفاعت این بانوی کرامت شیعیان وارد بهشت خواهند شد و بنابر فرمایش امام صادق علیه السلام این شهر مقدس و این سرزمین قطعه ای از بیت المقدس است و اگر اهل قم نبودند دین متلاشی و نابود می شد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها از صاحبان زیارت ماثوره هستند و بنابر روایت امام جواد علیه السلام هر فردی ایشان را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اهل قم نبودند، دین متلاشی و نابود می شد

اگر اهل قم نبودند، دین متلاشی و نابود می شد