مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:502019-11-19ورزشي

124 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت می کنند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال بیش از 124 هزار دانش آموز کردستانی در ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان، افشین خوشگوار در مراسم نمادین افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه با بیان اینکه مشعل ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 478 مدرسه استان کردستان روشن شد، اظهار داشت: امسال شاهد برگزاری ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هستیم که با هدف تحقق مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش و در جهت ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در محیط های آموزشی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح علاوه بر مشارکت تمام عوامل مدرسه اعم از مدیر، معاونان و همه معلمان، خود دانش آموزان برگزاری یک رویداد ورزشی را تجربه خواهند کرد و دبیران و معلمان تربیت بدنی به عنوان مسئول فنی برگزاری المپیاد، دانش آموزان مستعد را به کانون های ورزشی برون مدرسه ای هدایت خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: المپیاد درون مدرسه ای در سال جاری تحصیلی با شعار دانش آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم در ابتدای آبان ماه در مدارس استان افتتاح شده است و بالغ بر 124 هزار دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

124 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت می کنند

124 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت می کنند