مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:502019-11-19سياسي

کنگره 1036 شهید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا دهه فجر امسال کنگره 1036 شهید بسیجی این استان برگزار می شود.

- سرهنگ مصطفی مثنوی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه 46 درصد شهدای کشور متعلق به جامعه بسیج است، افزود: از 1900 شهید کهگیلویه و بویراحمد 1036 شهید معادل 64 درصد بسیجی هستند که از میانگین کشور بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره یک هزار و 36 شهید بسیجی این استان تا دهه فجر در دستور کار است، اظهارکرد: یادواره های شهدا به صورت حوزه ای پایگاهی و شهرستانی باید تا زمان این اجلاسیه برگزار شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج از روز پنجشنبه، 30 آبان ماه آغاز و تا چهارشنبه 6 آذرماه، بیان کرد: بسیج به عنوان میراث جاودان حضرت امام خمینی(ره) و شهدا هم اکنون از یک نهال نوپا به درختی تنومند و مثمر رسیده است.

مثنوی با تاکید بر اینکه ملت ایران به تاسی از روحیه بسیجی زیر بار زور نمی رود و ظلم نمی کند، تصریح کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس تمام ملت های آزاده بوده و به هر کجای عالم هستی نگاه کنیم وحدت آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج منحصر در جغرافیای ایران نیست و عرصه حضور آن بین المللی است، ادامه داد: امروز دنیا متصل به فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 1036 شهید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

کنگره 1036 شهید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود