مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:052019-11-19سياسي

پلیس کرمانشاه راه شهید جواهری را با افتخار ادامه می دهد


همه کارکنان انتظامی استان راه پرافتخار شهید جواهری را ادامه داده و به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه کوچکترین اقدام و فعالیتی را نخواهند داد.

- مرکزکرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان شب گذشته (دوشنبه) در سفر به شهرستان صحنه و دیدار با خانواده شهید ایرج جواهری اظهار داشت: راه این شهید پرافتخار ادامه پیدا کرده و همرزمانش اجازه نمی دهند خون این عزیز سفر کرده به عرش که در راستای امنیت ریخته شده، هدر برود.

وی با بیان اینکه شهید جواهری در زمره بهترین و کارآمدترین نیرو های پلیس قرار داشت و در سال های متمادی خدمتش منشاء خدمات بسیاری بود، افزود: خوشنامی، کردار درست، کمک به همکاران و وظیفه شناسی جزو مهمترین خصایص وی به شمار می رود که همکارانش به آن ها اذعان داشتند.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز پلیس کرمانشاه مفتخر به داشتن افسرانی شجاع، کارآمد و با بصیرت همانند شهید جواهری است که موقعیت شناسی آن ها در مواقع حساس باعث شده تا دشمنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از رسیدن به اهدافشان بازمانند.

فرمانده انتظامی استان افزود: اگر امروز ادعا می کنیم که کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور است سخنی به گزافه نگفته ایم، چرا که در این دیار دلیرمردانی مانند جواهری ها داریم که اجازه هرگونه حرکت را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کرمانشاه راه شهید جواهری را با افتخار ادامه می دهد

پلیس کرمانشاه راه شهید جواهری را با افتخار ادامه می دهد