مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:002019-11-19اقتصادي

افزایش 32 درصدی بودجه عمرانی ایلام در سال آینده


اعتبارات استان در سال آینده از رشد 32 درصدی در حوزه عمرانی و رشد 17 درصدی در حوزه جاری برخوردار خواهد بود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اعتبارات استان در سال آینده از رشد 32 درصدی در حوزه عمرانی و رشد 17 درصدی در حوزه جاری برخوردار خواهد بود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با موضوع بررسی بودجه ، اظهار کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم و چند روز قبل دکتر جهانگیری بیان کرده بود که ما عملا در فروش نفت مشکل داریم و صادرات بسیار کم شده است و باید متکی به منابع دیگری باشیم.

وی با بیان اینکه تأکید اقتصاد مقاومتی این است که برمزیت های داخلی خود تسلط داشته باشیم اما هنوز تا رسیدن به این نقطه فاصله داریم، گفت: تلاش همه ی مدیران باید رسیدن به این مطلوب باشد.

استاندار ایلام گفت: در شرایط کنونی دو راه برای افزایش درآمدها وجود دارد که یکی از راه های آن کم کردن یارانه های آشکار و پنهان است که یکی از یارانه های پنهان همین تولید بنزین و مشتقات نفتی و حامل های انرژی است به طوری که به ازای هر لیتر بنزین 5 هزار تومان بر دولت هزینه تحمیل می شود.

سلیمانی ادامه داد: با اجرای سهمیه بندی بنزین به درآمدهای جدیدی خواهیم رسید که یکی از کاهش تفاوت قیمت بنزین است و دیگری افزایش صادرات این محصول است و وی تاکید کرد: منابع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی بودجه عمرانی ایلام در سال آینده

افزایش 32 درصدی بودجه عمرانی ایلام در سال آینده