مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 03:552019-11-19ورزشي

رییس کمیته ملی المپیک بر سر دو راهی یک انتخاب/ کیکاوس سعیدی یک پا در هوا


انتخاب خزانه دار از میان گزینه های داخلی کمیته ملی المپیک یا خارجِ سازمانی، رییس این کمیته را بر سر دو راهی قرار داده است؛ در این بین سرپرست دبیرکل بیش از همه منتظر تصمیم گیری رییس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تاثیر اشتباهی که اعضای مجمع کمیته ملی المپیک دو سال پیش در انتخاب دبیرکل این کمیته مرتکب شدند، با وجود کنار رفتن گزینه صاحب رای یعنی شاهرخ شهنازی و انتخاب سرپرست به جای وی، همچنان در مجموعه ورزش دیده می شود.

سیدرضا صالحی امیری در ادامه حل و فصل مشکلات به جامانده از مجمعی که خود در آن صاحب رایِ ریاست در کمیته ملی المپیک شد، بر سر دو راهی قرار گرفته است که نتیجه تصمیم گیری در مورد آن بالاخره تکلیف دبیرکلی این کمیته را هم بعد از ماه ها مشخص خواهد کرد.

دو راهی کار با گزینه خودی یا رهایی از پروسه های قانونی طبق آنچه اساسنامه اصلاحی کمیته ملی المپیک اجازه انجام آن را به رییس می دهد، خزانه دار این کمیته می تواند از میان گزینه های پیشنهادیِ وی و با تایید دیگر اعضای هیات رییسه و هیات اجرایی انتخاب شود.

اگرچه کمیته ملی المپیک در حال حاضر کیکاووس سعیدی را به عنوان خزانه دار در مجموعه مدیریتی خود دارد اما در راستای رسیدگی به معضلات پرونده دبیرکلی، انتخاب جایگزینی برای وی را در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته ملی المپیک بر سر دو راهی یک انتخاب/ کیکاوس سعیدی یک پا در هوا

رییس کمیته ملی المپیک بر سر دو راهی یک انتخاب/ کیکاوس سعیدی یک پا در هوا