مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 03:452019-11-19اقتصادي

تولید سالانه 170 کیلو ژل رویال در لرستان


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی به تولید سالانه 170 کیلو ژل رویال در لرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 100 زنبوردار به طور تخصصی در تهیه ژل رویال فعالیت دارند.

- ایسنا/لرستان معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی به تولید سالانه 170 کیلو ژل رویال در لرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 100 زنبوردار به طور تخصصی در تهیه ژل رویال فعالیت دارند.

ناصر نجیب زاده در جشنواره تخصصی زنبورعسل و فرآورده های آن به وجود 3100 پرورش دهنده زنبورعسل در لرستان اشاره و اظهار کرد: این تعداد زنبوردار با دارا بودن 310 هزار فروند کندوی عسل سالانه 2700 تن عسل تولید می کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره تخصصی عسل و فرآورده های آن در لرستان تصریح کرد: در این جشنواره به دنبال این هستیم که سایر فرآورده های زنبورداری جنبه اقتصادی پیدا کند.

نجیب زاده با ذکر این مطلب که بیش از 100 زنبوردار به طور تخصصی در تهیه ژل رویال فعالیت دارند، ادامه داد: براساس سرشماری امسال 170 کیلو ژل رویال در لرستان تهیه شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان از آغاز تولید زهر زنبورعسل در لرستان خبر داد و افزود: تولید موم و گرده گل که جنبه اقتصادی دارند از دیگر اهداف برگزاری جشنواره تخصصی عسل در لرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 170 کیلو ژل رویال در لرستان

تولید سالانه 170 کیلو ژل رویال در لرستان