مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 19:402019-11-18اقتصادي

دورهمی مالی و پولی در جزیره


جزیره کیش بار دیگر میزبان بازیگران مالی و پولی اقتصاد ایران بود، البته با غیبت دو رییس کل؛ یکی در حوزه مالی و دیگری پولی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و بورس و خصوصی سازی بار دیگر و برای ششمین بار در جزیره کیش آغاز به کار کرد و جمعی از مسئولان و کارکنان حوزه مالی و پولی گرد یکدیگر جمع شدند.

البته نمایشگاه امسال از نظر حضور مدیران ارشد چندان پُررنگ نبود و در مراسم افتتاحیه غیبت همتی- رییس کل بانک مرکزی - و - محمدی- رییس سازمان بورس مشهود بود و در مجموع از مدیران بانک مرکزی کسی حضور نداشت.

اما در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه چند تن از مسئولان بیمه ای و بورسی، مناطق آزاد و بخش خصوصی در اظهارات خود مسایلی را مطرح کردند که عمدتا به اهمیت تامین مالی توجه داشت که از کانال بیمه و بورس باید پررنگ تر شود.

**بیمه ها پررنگ شوند محور اظهارات سلیمانی - رییس کل بیمه مرکزی - به توسعه بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن ها و همچنین توجه به افزایش سهم بیمه در سرمایه گذاری در بازار مالی اختصاص داشت.

رییس کل بیمه مرکزی با گله از تمایل بیمه ها به بودن در بانک ها، گفت که در حال حاضر بین 20 تا 30 درصد منابع بیمه ها در بازار سرمایه، سرمایه گذاری شده که امیدواریم در سال 1399 به 40 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی مالی و پولی در جزیره

دورهمی مالی و پولی در جزیره