مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 19:002019-11-18سياسي

زیرساخت های حوزه استفاده معلولان باید استاندارد شود


نماینده ولی فقیه در بوشهر عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائل استان بوشهر مشکلات زیرساختی است، لذا ضرورت دارد که زیرساخت های حوزه استفاده معلولان استاندارد شده و توسعه یابد.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در بوشهر عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائل استان بوشهر مشکلات زیرساختی است، لذا ضرورت دارد که زیرساخت های حوزه استفاده معلولان استاندارد شده و توسعه یابد.

آیت الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولین و جمعی از کارکنان بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در ساختار هندسه جامعه همه چیز به هم پیوسته است و مهمترین بخش ارتباطی جامعه، انسان است.

وی افزود: تمامی انسان ها به نحوی در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم هستند به همین جهت بهزیستی محیط انسانی یک اصل بنیادین و استراتژیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جامعه ی هدف بهزیستی را فوق العاده مهم عنوان نموده و با تأکید بر توجه به این قشر بیان کرد: در این عرصه باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و مهم ترین آن پیشگیری است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: امروز پیشگیری در فضای زندگی ما هنوز به شکل صحیح نهادینه نشده و یکی از مهم ترین حوزه ها در عرصه کاری بهزیستی، مدیریت روانشناسانه جامعه هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حوزه استفاده معلولان باید استاندارد شود

زیرساخت های حوزه استفاده معلولان باید استاندارد شود