مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 18:502019-11-18سياسي

امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار برقرار است


پس از دو روز ناآرامی در برخی شهرهای حاشیه ای تهران، امروز و امشب (دوشنبه 27 آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش در شهرهای اسلامشهر، - پس از دو روز ناآرامی در برخی شهرهای حاشیه ای تهران، امروز و امشب (دوشنبه 27 آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شد.

گزارش خبرنگاران ایسنا از شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکی است، پس از دو روز ناآرامی و اختشاش در برخی شهرهای حاشیه ای کلانشهر تهران، امروز و امشب (دوشنبه، 27 آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شده است.

بنابر این گزارش ها، آرامش و امنیت در شهرهای یادشده برقرار است و نیروی انتظامی نیز در میادین و خیابان های اصلی این شهرها حضور دارد و رفت وآمد به طور عادی در جریان است و آرامش بر این شهرها حاکم شده است.

این شهرها در دو روز و دو شب گذشته ملتهب بودند، به طوری که بسیاری از بانک ها و پمپ بنزین های این مناطق و اموال و مغازه های برخی از مردم تخریب یا به آتش کشیده شدند.

در همین حال، فرماندار شهرستان اسلامشهر ساعتی پیش خبر شایعه شهادتش را تکذیب کرد و گفت: هم اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار برقرار است

امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار برقرار است