مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 18:362019-11-18سياسي

برگزاری کنگره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم


در کنگره سردار شهید مهدی زین الدین و شش هزار شهید استان و شهدای بسیجی از رشادت های آنان تجلیل و یاد و خاطره شان گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز قم، در این مراسم که امشب با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسئولان و گروه های مختلف مردمی در مجتمع امام خمینی(ره) و در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.

سردار شاهچراقی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)ایمان، توکل، اخلاص، بصیرت و ولایتمداری را رمز توفیق رزمندگان و از ویژگی های باز شهیدان برشمرد و بزرگداشت شهدا را باعث تقویت بصیرت در جامعه عنوان کرد.

در این مراسم سردار احمد فتوحی جانشین فرمانده لشکر17 علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس، آقای حبیب الله معصوم و حجت الاسلام جوشقانی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از سردار شهید مهدی زین الدین و دیگر فرماندهان رشید و رزمندگان و آزادگان در جبهه و در بند زندان های رژیم بعثی پرداختند.

در این مراسم همچنین از جلد سوم کتاب نبرد های انقلابی رونمایی شد.

در این کتاب عملکرد و فعالیت های رزمندگان لشکر هفده علی بن ابیطالب(ع) در سال سوم جنگ تحمیلی از فاو تا شلمچه و در عملیات های مختلف تشریح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم

برگزاری کنگره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم