مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 18:002019-11-18اقتصادي

ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد /برخورد قاطع با متخلفان گرانفروشی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ذخیره سوخت مناسبی در استان وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

- سعید زرین فر در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر عنوان کرد: نرخ جابه جایی مسافر و کالا به هیچ وجه افزایش نمی یابد و قیمت ها از طریق تعزیرات و واحدهای بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر کنترل و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر در استان بوشهر اظهار کرد: در نشست قبلی تنظیم بازار استان بوشهر برای سهمیه بنزین برخی وسائل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آژانس های تاکسی تلفنی ، سرویس های مدارس و یا خودروهای وانت بار نگرانی وجود داشت که با تخصیص سهمیه بنزین این مشکل برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه برای خودروهای وانت بار افزایش سهمیه در نظر گرفته شده است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری، نظارت بر آنها افزایش یافته است.

زرین فر با تاکید بر تامین بنزین قایق های صیادی گفت: برای تامین سهمیه بنزین قایق های صیادی استان بوشهر پیگیری های لازم در حال انجام است که به زودی به نتیجه رسیده و در نشست بعدی نهایی و اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد /برخورد قاطع با متخلفان گرانفروشی

ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد /برخورد قاطع با متخلفان گرانفروشی