مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:402019-11-18اقتصادي

رسیدگی به شکایات واصله به 124 در کمترین زمان ممکن


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: شکایات واصله به سامانه 124 را در کمترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

- عزیزالله افضلی در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: یکی از مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و استان تهران این بود که طرح های نظارتی و گشت های ویژه دو برابر شود که سازمان تعزیرات هم گشت های خود را افزایش داده است.

وی گفت: ما امروز برای چند روز متوالی است که در معیت سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف و اتحادیه ها رصد بازار را انجام می دهیم و قطعاً برخورد قانونی ما با سوء استفاده کنندگان از شرایط موجود، تشدید خواهد شد.

افضلی افزود: امروز در چندین منطقه تهران حاضر شدیم و قیمت برخی اقلام کاهش یافته بود و در حوزه حمل و نقل در حضور رییس اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری شاهد بودیم که هیچ افزایش قیمتی به بهانه افزایش قیمت بنزین رخ نداده است.

وی گفت: مردم می توانند گزارش های مستند خود را از طریق سامانه 124 یا 135 و اپلیکیشن آپ مطرح کنند و ما در کمترین زمان ممکن رسیدگی می کنیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: اتحادیه های صنفی هم خودشان بازرسانی دارند که به صورت نوبه ای و میدانی قیمت اصنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به شکایات واصله به 124 در کمترین زمان ممکن

رسیدگی به شکایات واصله به 124 در کمترین زمان ممکن