مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:262019-11-18بين الملل

سوختن ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی در شیراز در آتش اغتشاش


روابط جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که روز گذشته یکی از ساختمان های آموزشی این نهاد واقع در چهارراه عدالت شهر شیراز توسط عده ای اغتشاشگر به آتش کشیده شد.

- ایسنا/فارس روابط جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که روز گذشته یکی از ساختمان های آموزشی این نهاد واقع در چهارراه عدالت شهر شیراز توسط عده ای اغتشاشگر به آتش کشیده شد.

براساس اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، شامگاه شنبه 25 آبان جمعی از اغتشاشگران اقدام به شکستن شیشه های ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی واقع در چهارراه عدالت کرده و درب فلزی این مرکز را از جای می کنند و در جریان حمله این افراد به ساختمان جهاددانشگاهی در شامگاه شنبه، یکی از نیروهای حراست این نهاد نیز مصدوم می شود که هم اینک و بعد از دو روز همچنان در کما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس با محکوم کردن اینگونه رفتارها و اقدامات آشوبگرانه، توضیح داده است که یکشنبه 26 آبان بار دیگر اغتشاشگران به ساختمان جهاددانشگاهی در محل چهارراه عدالت حمله ور شده و این ساختمان را به آتش می کشند که در نتیجه آن تمام 5 طبقه ساختمان آسیب دیده است.

روابط عمومی جهاددانشگاهی با اعلام اینکه خسارت ناشی از آسیب وارده به ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی در شیراز حدود 8 میلیارد تومان ارزیابی شده است، تاکید کرد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی در شیراز در آتش اغتشاش

سوختن ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی در شیراز در آتش اغتشاش