مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:152019-11-18اقتصادي

هیچ گونه افزایشی در قیمت کالاها در کردستان گزارش نشده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از کنترل قیمت ها و نظارت های مشترک بر بازار خبرداد و گفت: طی سه روز گذشته ما هیچ گونه افزایش قیمت متاثر از گرانی بنزین نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دره وزمی بعد از دوشنبه در جلسه تنظیم بازار استان از برگزاری جلسه کارگروه ویژه دو روز یکبار با حضور مدیران اجرایی استان برای کنترل و مدیریت قیمت ها در شرایط حساس کنونی خبرداد.

وی ادامه داد: باید مردم بدانند که افزایش قیمت بنزین هیچ گونه تاثیر مستقیمی برقیمت کالاها ندارند و وظیفه کارگروه تنظیم بازار است که این وضعیت را کنترل کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: سازمان صنعت از روز جمعه با بسیج عمومی تمام امکانات تلاش خود را جهت نظارت و بازرسی و گشت مشترک در بازار قرار داده است.

دره وزمی با بیان اینکه ما نباید به ایجاد حساسیت های ناشی از شوک قیمت بنزین کمک کنیم ، اظهار داشت: اقدامات ناظرها باید بازدارنده باشد وقطعا با همکاری دستگاه های مرتبط پرونده های متخلف به سرعت تشکیل و بررسی می شوند.

وی با اشاره به فروانی کالاهای مختلف و مازاد در داخل استان، بیان کرد: اطمینان بخشی به مردم در خصوص مازاد کالاهای مورد نیاز مهم است و در خصوص پخش و توزیع کالاها هم مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه افزایشی در قیمت کالاها در کردستان گزارش نشده است

هیچ گونه افزایشی در قیمت کالاها در کردستان گزارش نشده است