مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 16:402019-11-18اجتماعي

یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار شد


یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعدازظهر دوشنبه یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان با عنوان همکلاسی آسمانی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهارکرد: افتخار دستگاه آموزش و پرورش در این 40 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، علاوه بر مسائل آموزشی و پرورشی، پاسداشت روحیه ایثار و شهادت و تعمیق باورهای دینی در دانش آموزان بوده است.

احسان گوهری راد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 600 آلاله شهید دانش آموز و فرهنگی استان اظهار کرد: افزود: 36 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه یکی از نقشه های شوم و دسیسه های مدرن دشمن دورکردن نسل نوجوان و جوان از روحیه ایثار و شهادت است گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا روحیه ایثار، شهادت و ولایتمداری در دانش آموزان حفظ شده و ارتقاء یابد.

گوهری راد گفت: یکی از رسالت های خطیر آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد عظیم فرهنگ ساز، پرورش دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی است تا بتوانند دلیرانه از ارزش ها و میهن خود دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار شد

یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار شد