مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 15:102019-11-18سياسي

واکاوی ماجرای توزیع 18 میلیارد دلار یارانه ای از ذخایر ارزی کشور


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی موضوع توزیع 18 میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور با نرخ یارانه ای در حضور مسئولان بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه در نشست کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سیدحسین نقوی حسینی در توضیح نشست امروز دوشنبه (27 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی که در روزهای گذشته جهت تامین امنیت مردم تلاش و حتی شهدایی را تقدیم کردند، گفت: آقای ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در این نشست اذعان کرد که این حوادث با نفوذ و تحریک معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی صورت گرفته و باعث جان باختن تعدادی از شهروندان و خسارت به اموال عمومی شد که با بیانات معجزه آسای مقام معظم رهبری فروکش کرد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای ذوالنور در ادامه نشست یادآور شد که مقدمات اجرایی طرح درست فراهم نشده بود و مجلس و نمایندگان نیز مطلع نبودند.

رییس جمهور نیز اخیرا در این زمینه با مردم صحبت نکرده بود.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه مجدد موارد ارجاعی شورای نگهبان درباره کنوانسیون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پسماند هسته ای و کنترل مواد پرتوزا بررسی شد و براسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی ماجرای توزیع 18 میلیارد دلار یارانه ای از ذخایر ارزی کشور

واکاوی ماجرای توزیع 18 میلیارد دلار یارانه ای از ذخایر ارزی کشور