مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:352019-11-18سياسي

برطرف کردن نگرانی های مردم نسبت به موج جدید گرانی ها وظیفه همگانی است


نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی در نشست هم فکری با نمایندگان مجلس، گفت: برطرف کردن نگرانی های مردم نسبت به موج جدید گرانی ها یک وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم فکری و هم افزایی جهت کاهش مشکلات طرح مصوب سران سه قوه پیرامون مسئله سهیمه بندی و افزایش قیمت بنزین، با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان اقتصادی دولت سایه در دفتر نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی برگزار شد.

جلیلی با اعلام اینکه همه باید با همفکری کمک کنند تا این طرح حداقل مشکلات را داشته باشد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه با نمایندگان محترم آنست که رهبرانقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند که میبایست با همکفری و هم افزایی و ارائه مجموعه نقاط اصلاحی، مشکلات مصوبه سران قوا را کاهش داد.

ایشان همچنین در بخشی دیگر از سخنانشان فرمودند: برخی از مردم نگران گرانی اند و برخی دیگر فکر میکنند این طرح به ضررشان است ؛ طبیعتا در همین چهارچوب میتوان راهکارهایی برای کنترل تورم مطرح کرد.

وی افزود: به همین سبب دوستان کارشناس ما در کارگروه های اقتصادی دولت سایه، پیشنهادهای عملی پیرامون این موضوع را خدمت نمایندگان جهت بررسی و ملاحظه ذیل لایحه بودجه سال آینده تهیه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف کردن نگرانی های مردم نسبت به موج جدید گرانی ها وظیفه همگانی است

برطرف کردن نگرانی های مردم نسبت به موج جدید گرانی ها وظیفه همگانی است