مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:202019-11-18اقتصادي

نقش پایین بنزین در بخش تولید و افزایش کم قیمت کالا و خدمات


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: با توجه به نقش پایین بنزین در بخش تولید، مردم نگران افزایش قیمت کالا و خدمات نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام طهماسبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: علت نگرانی مردم از افزایش قیمت بنزین نحوه افزایش قیمت حامل های انرژی در سال های گذشته و پس از آن افزایش قیمت کالاها و خدمات بود در حالی که اکنون تنها قیمت بنزین افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه سهم بنزین در سبد مصرفی خانوار در استان زنجان 2 درصد است، اضافه کرد: این سهم در کشور 2.

1 درصد است و تاثیر زیادی بر تغییرات سبد مصرفی خانوار ندارد.

وی با بیان اینکه نمی توان منکر تاثیر افزایش قیمت بنزین بر سبد مصرفی خانوار بود، خاطر نشان کرد: با این حال تاثیر این کالا نسبت به سایر کالا و خدمات موجود در سبد مصرفی، تاثیر بسیار کمی دارد.

طهماسبی با اشاره به نقش پایین بنزین در بخش تولید تصریح کرد: همواره شاهد افزایش قیمت بنزین و سایر حامل های انرژی در آستانه سال بوده و با توجه به اینکه مردم عادت داشتند، اعتراض خاصی اتفاق نمی افتاد اما در سال جاری نوع انتشار خبر و برخورد غیرحرفه ای برخی، فشار و نگرانی را در جامعه افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پایین بنزین در بخش تولید و افزایش کم قیمت کالا و خدمات

نقش پایین بنزین در بخش تولید و افزایش کم قیمت کالا و خدمات