مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:352019-11-18اقتصادي

تجلیل از دست اندرکاران عملیات حج تمتع


مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج 98 با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس و نماینده، ولی فقیه در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

- مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج 98 با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس و نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم همچنین مدیران عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت هواپیمایی ایران ایر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما حضور داشتند.

در این مراسم کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش 98 درصدی تعداد زائرانی که این هواپیمایی در ایام حج امسال در مقایسه با عملیات حج سال قبل منتقل کرد افزود: امسال همچنین پرواز های هما 97 درصد رشد داشت و با انجام 724 پرواز و 4 هزار و 333 ساعت پروازی رکوردی بی نظیر در خدمت رسانی به حجاج خانه خدا با میانگین تاخیر 9 دقیقه خلق شد.

وی از همکاری و همراهی سایر دستگاه ها از جمله سازمان حج و زیارت و همچنین پلیس فرودگاه ها و سپاه حفاظت فرودگاه ها و گمرک و سایر دستگاه ها تجلیل کرد و افزود: به رغم اعمال محدودیت در استفاده از سایر ناوگان ها و زمان محدود عملیات رفت و برگشت شرکت هواپیمایی هما با همکاری مجموعه ها و دستگاه های دیگر موفق به ثبت رکوردی تاریخی شد و با اتکا به توان داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دست اندرکاران عملیات حج تمتع

تجلیل از دست اندرکاران عملیات حج تمتع