مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-18بين الملل

واشنگتن باز هم قاهره را درباره خرید «سوخو 35» تهدید کرد


چند روز بعد از رسانه ای شدن هشدار آمریکا به مصر درباره خریدن جنگنده های «سوخو 35»از روسیه، امروز دوشنبه یک مقام واشنگتن بار دیگر قاهره را درباره این موضوع به تحریم تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که در روزهای اخیر برخی نمایندگان پارلمان مصر به دخالت های آمریکا در امور داخلی مصر شامل تصمیم قاهره برای خرید تسلیحات روسیه اعتراض کرده اند، یک مقام واشنگتن بار دیگر مصر را به اعمال تحریم واکنش نشان داده است.

به نوشته رویترز ، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی- نظامی که برای شرکت در نمایشگاه هوایی دوبی به امارات رفته است، امروز دوشنبه بار دیگر تهدید واشنگتن علیه قاهره در موضوع خرید جنگنده های سوخو 35 روسیه را تکرار کرد.

کلارک کوپر خطاب به مصر اعلام کرد، خرید جنگنده های روسیه، خطر تحریم های آمریکا و به مخاطره افتادن خرید تجهیزات آمریکایی در آینده توسط قاهره را به دنبال خواهد داشت.

این مقام آمریکایی افزود: مصر درباره این ریسک ها اطلاع دارد .

چهار روز قبل بود که روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، آمریکا مصر را تهدید کرده در صورتی که به تصمیم خودش برای خرید جنگنده سوخو 35 اصرار کند تحریم هایی را علیه این کشور اعمال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن باز هم قاهره را درباره خرید «سوخو 35» تهدید کرد

واشنگتن باز هم قاهره را درباره خرید «سوخو 35» تهدید کرد