مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-18سياسي

تشکیل 296 هزار پرونده تفکیکی برای جلوگیری از زمین خواری در آذربایجان شرقی


مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه بیش از 296 هزار پرونده تفکیکی برای جلوگیری از زمین خواری تشکیل شده است، گفت: صدور 1550 پاسخ استعلامات و ثبت بیش از 1560 هزار برگ معامله، از دیگر فعالیت های این چند سال خدمت بنده بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کاظم به پایی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز مراسمی است که یک نفر با تمام دلبستگی های خود به کار و استان باید تودیع شود زیرا هر آمدی یک رفتنی هم دارد.

  وی در تشریح عملکرد 9 ساله حضور خود در استان آذربایجان شرقی گفت: قوه قضاییه یکی از پشتوانه های ماست که توانستیم با حمایت آنها، شوراهای مختلف را تشکیل دهیم و اگر این حمایت های قضایی و استان نبود، نمی توانستیم به این رتبه های فعلی برسیم.

  مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان خاطرنشان ساخت: آقای سعادتیان در استان زحمات زیادی کشیده است زیرا در مقطعی بودیم که از ثبت سنتی به ثبت نوین می رفتیم و در آن دوران روزانه 3 هزار بار مراجعه داشتیم ولی با حمایت های استانی و بسترسازی های لازم برای الکترونیکی ساختن انجام گرفت.

  وی ابراز کرد: توانستیم نواحی پنج گانه در این مدت را از روی کاغذ به مرحله اجرا در آورده و از مرکزیت تفکیک کرده و در شرق و غرب تبریز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 296 هزار پرونده تفکیکی برای جلوگیری از زمین خواری در آذربایجان شرقی

تشکیل 296 هزار پرونده تفکیکی برای جلوگیری از زمین خواری در آذربایجان شرقی