مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:162019-11-18سياسي

روحانی برای بازگشت آرامش میدان دار شود/ رییس جمهور در رسانه ملی با مردم صحبت کند


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور برای بازگشت آرامش به جامعه باید میدان دار شود، اظهار داشت: مردم باید نسبت به تصمیم افزایش قیمت بنزین قانع و توجیه شوند.

- سید حسن حسینی شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مهم ترین نقش رییس جمهور و دست اندرکاران کشور این است که در شرایط فعلی آرامش را به جامعه بازگردانند، اظهار داشت: رییس جمهور باید در این روزها باید میدان دار باشد، زیرا مردم باید نسبت به تصمیم افزایش قیمت بنزین قانع و توجیه شوند که دولت بهترین کار را انجام داده و ضرورت داشته که چنین کاری را انجام دهد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید در مورد زمان، شیوه و دلایل لزوم افزایش قیمت بنزین به مردم توضیح دهد و اعلام کند که چرا این زمان را انتخاب کرده و با این شیوه، یکباره و بدون اطلاع رسانی، افزایش قیمت بنزین را اجرایی کرده است.

همچنین دولت باید با شهامت و به زبان مردم، دلایل اتخاذ این تصمیم را اعلام کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید اعلام کند که آیا آشوب و اغتشاش را پیش بینی می کرد یا خیر؟ اگر پیش بینی کرده بود، چرا تمهیداتی برای جلوگیری از اقدامات پیش بینی نشد؟ چرا دولت غافلگیر شده است؛ درحالی که دولت باید در سطح جامعه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی برای بازگشت آرامش میدان دار شود/ رییس جمهور در رسانه ملی با مردم صحبت کند

روحانی برای بازگشت آرامش میدان دار شود/ رییس جمهور در رسانه ملی با مردم صحبت کند