مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:162019-11-18سياسي

پرچم بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی شود


معاون هماهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج میوه شیرین درخت تناور انقلاب است و امروز پرچم بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی شود.

- بوشهر- معاون هماهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج میوه شیرین درخت تناور انقلاب است و امروز پرچم بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر دوشنبه در آیین برنامه ریزی گرامیداشت چهل سالگی بسیج در بوشهر اظهار داشت: بسیج نه تنها کشور را در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب زنده نگه داشته است بلکه شاهد صدور این روحیه بسیجی به سایر کشورهای اسلامی و منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهداست و تمهیدات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می کند.

هفته بسیج امسال مالامال از استکبارستیزی است معاون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال مالامال از استکبارستیزی است و لازم است مردم ما بدانند که دشمن کیست و چه برنامه هایی دارد.

انبارکی افزود: بسیج به مرحله ای رسیده است که نه تنها در حوزه های مختلف مانند دفاع مقدس، جنگ نرم و جنگ اقتصادی نقش آفرین بوده و کشور را در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب زنده نگه داشته است بلکه شاهد صدور این روحیه بسیجی به سایر کشورهای اسلامی و منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی شود

پرچم بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی شود