مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-18سياسي

از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در کرمان چه خبر؟


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کل کشور را 521973 نفر عنوان که 4.

7 درصد این داوطلبین مربوط به استان کرمان خواهد بود، - ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کل کشور را 521973 نفر عنوان که 4.

7 درصد این داوطلبین مربوط به استان کرمان خواهد بود، تصریح کرد: در استان کرمان 24 هزار و 710 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند که 67 درصد این داوطلبین خانم ها و 33 درصد آقایان هستند.

جعفر رودری امروز 27 آبان ماه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در استان کرمان، گفت: آزمون استخدامی کشور روز پنجشنبه 30 آبان 98 همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد و داوطلبین می توانند از امروز 27 آبان ماه تا یک روز قبل از آزمون از طریق سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی با بیان این مطلب که آزمون استخدامی در 10 شهرستان استان کرمان برگزار می شود، ادامه داد: در شهرستان های کرمان، بافت، بم، جیرفت، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، زرند، سیرجان و کهنوج حوزه امتحانی این آزمون تعیین شده است که در مجموع 70 حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که 42 حوزه امتحانی عادی و 28 حوزه در هر 10 شهرستان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در کرمان چه خبر؟

از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در کرمان چه خبر؟