مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-18بين الملل

شورای همکاری خلیج فارس نهاد مبارزه با افراط گری ایجاد می کند


رییس مرکز مبارزه با تروریسم شورای همکاری خلیج فارس از تلاش های این مرکز برای ایجاد یک شبکه یکپارچه در منطقه خلیج فارس برای مبارزه با تفکرات افراطی خبر داد.

- شورای همکاری خلیج فارس "نهاد مبارزه با افراط گری" ایجاد می کند رییس مرکز مبارزه با "تروریسم" شورای همکاری خلیج فارس از تلاش های این مرکز برای ایجاد یک شبکه یکپارچه در منطقه خلیج فارس برای مبارزه با تفکرات "افراطی" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثامر احمد الحرکان، رییس مرکز مبارزه با تروریسم و جنایات برنامه ریزی شده در پلیس منطقه خلیج فارس وابسته به دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس در گفتگو با روزنامه الرؤیه چاپ امارات اظهار کرد: هدف از تاسیس این شبکه یکپارچه سازی اقدامات مراکز اطلاعاتی منطقه و مراکز متخصص در زمینه مبارزه با تفکرات افراطی در یک کانال مشترک جهت استفاده و تصمیم گیری بر اساس رویکردها و توصیه های آنها است.

الحرکان گفت: ماموریت این شبکه که به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد، ادغام مراکز یاد شده جهت هماهنگی اقدامات و بهره گیری از تخصص آنها در اتخاذ تصمیمات حساس است.

رییس مرکز مبارزه با تروریسم شورای همکاری خلیج فارس افزود: این شبکه شامل مراکز تخصصی همانند مرکز هدایه ؛ ویژه تعیین برنامه ها و استراتژی هایی برای مبارزه با تروریسم ، مرکز صواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای همکاری خلیج فارس نهاد مبارزه با افراط گری ایجاد می کند

شورای همکاری خلیج فارس نهاد مبارزه با افراط گری ایجاد می کند