مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-18اقتصادي

مردم اطمینان داشته باشند درکنارشان هستیم و گرانی را کنترل می کنیم


مردم اطمینان داشته باشند درکنارشان هستیم وبا کنترل بازار ونظارت بر قیمتها نمی گذاریم اجرای طرح سوخت به افراد کم درآمد آسیب برساند و فشار اقتصادی بر آنها بیشتر شود.

- هدایت الله جمالی پور به عنوان نماینده عالی دولت در استان دقایقی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در خصوص حوادث اخیر در کشور و آرامش حاکم بر استان قزوین اظهارداشت: در استان قزوین با تدبیر شورای تامین و اطلاع رسانی که بدرستی شکل گرفت و حضور بموقع نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی توانستیم مسائل را مدیریت کرده و این روزها را بدون حادثه سپری کنیم.

وی بیان کرد: در روز اول افزایش قیمت بنزین شاهد شکل گیری تجمع های کوچکی در شهر قزوین بودیم که خوشبختانه با تدبیر صورت گرفته و درایت و فهم مردم شاهد هیچ حادثه ناگواری نبودیم.

استاندار قزوین یادآورشد: امروز ضمن سپاس از مردم فهیم استان که با درک حساسیت شرایط کشور با موضوع افزایش قیمت بنزین برخورد منطقی و آگاهانه داشتند و برای همراهی دولت در اجرای این طرح مهم اقتصادی از حرکت های غیر قانونی پرهیز کردند قدردانی می کنیم و اعلام می کنیم که خوشبختانه در استان هیچ مشکلی نداشته ایم.

جمالی پور افزود: البته ضد انقلاب خیلی تلاش کرد استان قزوین را نیز را به یک جولانگاه برای تخریب و رفتارهای غیراخلاقی تبدیل کند اما هوشیاری مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اطمینان داشته باشند درکنارشان هستیم و گرانی را کنترل می کنیم

مردم اطمینان داشته باشند درکنارشان هستیم و گرانی را کنترل می کنیم