مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-18سياسي

ایستگاه خط 2 قطارشهری مشهد به بهره برداری رسید


ایستگاه خط دو قطارشهری مشهد در الندشت ، امروز با حضور مدیران استانی و شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ایستگاه خط دو قطارشهری مشهد در الندشت ، امروز با حضور استاندار، شهردار، رییس شورای شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری به بهره برداری رسید.

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم افتتاح این ایستگاه که با حضور استاندار، شهردار، رییس شورای شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری به بهره برداری رسید، اظهار کرد: ایستگاه الندشت در خط 2 قطارشهری با طول 135 متر و عرض 16 متر، به طور تقریبی 23 متر زیرِ زمین احداث شده و برای بهره برداری از آن 120 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در آینده ی نزدیک ایستگاه کوهسنگی هم به بهره برداری می رسد که با این اتفاق خط 2 قطارشهری مشهد تقریبا کامل می شود.

کاظمی با بیان اینکه طبق مطالعات مقرر شد هزینه احداث ایستگاه های کوهسنگی و الندشت از محل ایجاد مجموعه تجاری برای این دو ایستگاه تامین شود، گفت: با توجه به اینکه این اتفاق زمانبر است شهرداری مشهد ترجیح داد از محل منابع خود ایستگاه ها را احداث کند تا شهروندان سریع تر از این امکانات استفاده کنند که در این مسیر پیمانکار به صورت سه شیفته فعالیت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه خط 2 قطارشهری مشهد به بهره برداری رسید

ایستگاه خط 2 قطارشهری مشهد به بهره برداری رسید