مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-18اقتصادي

گران فروشان حاشیه امنیت ندارند/ بازار تحت کنترل کامل بازرسان


حضور گسترده بازرسان در بازار کرمان و نظارت مستمر و افزایش شیفت های کنترل قیمت حاشیه امنیتی برای گران فروشان و محتکران باقی نگذاشته است.

- خبرگزاری مهر – گروه استان ها: بازار و قیمت ها در سال جاری شاهد نوسانات بسیار بوده است، افزایش نرخ تورم و بی توجهی در زمینه کنترل قیمت ها موجب شده از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد روند افزایش نرخ بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم باشیم.

طی روزها اخیر و با تغییرات نرخ بنزین به نظر می رسد بهانه ای جدید برای افزایش قیمتها در اختیار تولید کنندگان و عرضه کنندگان قرار گرفته است.

اما در این میان مردم انتظار دارند بازرسان تعزیرات حکومتی، اصناف و سازمان صمت با همکاری دستگاههای قضایی زمینه هر گونه سوء استفاده در بازار را از بین ببرند.

مردم انتظار دارند بازرسان تعزیرات حکومتی، اصناف و سازمان صمت با همکاری دستگاههای قضایی زمینه هر گونه سوء استفاده در بازار را از بین ببرنداین روزها وقتی به بازار مراجعه کنید، می بینید برخی افراد سودجود با برداشتن برچسب قیمت، عدم عرضه کالا و افزایش قیمت به بهانه های مختلف سعی می کنند روی نرخ کالاها و خدمات تاثیر بگذارند اما حضور بازرسان در بازار نیز بیشتر از گذشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشان حاشیه امنیت ندارند/ بازار تحت کنترل کامل بازرسان

گران فروشان حاشیه امنیت ندارند/ بازار تحت کنترل کامل بازرسان