مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:292019-11-18سياسي

تشییع با شکوه شهید امنیت در کرمانشاه


کرمانشاه_ پیکر مطهر افسر شهید ناجا با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم شهید پرور شهر کرمانشاه صبح امروز یک بار دیگر به بدرقه یک شهید برای تشییع به سمت آرامگاه ابدی اش آمدند؛ شهیدی که ناجوانمردانه در دفاع از ناموس و وطن با رشادت تمام توسط آشوبگران به شهادت رسید.

حضور گسترده مردم ولایتمدار شهر کرمانشاه در این مراسم باشکوه کم نظیر بود و این حضور با بصیرت مردم بار دیگر نشان داد که آنها در دفاع از آرمان های امام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و این حوادث تلخ و ناگوار نمی تواند اراده آنها را متزلزل کند.

امروز همه از هر قشری برای تجدید پیمان با آرمان ها شهدا در تشییع پیکر این شهید بزرگوار آمده بودند ؛ بازاریان نیز به احترام این شهید و برای حضور در این مراسم برای ساعاتی بازار را تعطیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر پیکر مطهر این شهد نماز را اقامه کرد و فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار کرمانشاه و مدیران ارشد استان و سایر مسئولان نیز دوشادوش مردم در بدرقه این شهید حضور داشتند.

همسران شهدا با همسر این شهید، خواهران شهدا با خواهران شهید و دختران شهدا با دختران این شهید بزرگوار هم نوا شده بودند و آنها را دلداری می دادند که راه شهید ادامه دارد و باید به آن افتخار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع با شکوه شهید امنیت در کرمانشاه

تشییع با شکوه شهید امنیت در کرمانشاه