مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-18اقتصادي

هزینه اسکی برای مبتدی ها چقدر است؟


با شروع بارش ها و راه اندازی پیست های اسکی استقبال مردم از اسکی و گذراندن اوقات فراغت از این طریق بیشتر می شود اما خرید تجهیزات و یادگیری این ورزش برای افراد مبتدی هزینه های میلیونی به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکی یکی از محبوب ترین تفریحات زمستانی است که با شروع فصل سرما میزان استقبال از آن زیاد می شود.

پیست های توچال، دیزین، دربندسر وشمشک، آبعلی در تهران برای عموم مردم قابل استفاده هستند که با پرداخت هزینه می توان از ساعت 8 یا 9 صبح تا 3 یا 4 بعد از ظهر از آن ها استفاده کرد.

در این میان برخی به صورت حرفه ای اسکی می کنند و برخی دیگر از آن به عنوان تفریحی زمستانی و برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می کنند اما سوال اینجاست که هزینه اسکی کردن برای مبتدیان چقدر است؟ در این گزارش به بررسی مواردی که مبتدیان برای شروع اسکی به آن نیاز دارند و هزینه های که باید صرف کنند، می پردازیم.

تجهیزات مورد نیاز لباس گرم، کلاه ایمنی، چوب و فیکس اسکی، کفش اسکی، باتوم، عینک و دستکش تجهیزاتی است که افراد حرفه ای و مبتدی به آن نیاز دارند.

این وسایل را می‎توان اجاره کرد یا خرید.

قربانعلی سولقانی، از کارشناسان اسکی توصیه می کند که مبتدیان این وسایل را تا پنج جلسه ابتدایی آموزش، اجاره کنند چون احتمال دارد به وسایل خود آسیب وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اسکی برای مبتدی ها چقدر است؟

هزینه اسکی برای مبتدی ها چقدر است؟