مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-18دانش

آغاز هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک از فردا


دانشگاه صنعتی شریف هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک را با همکاری انجمن رباتیک ایران در آبان ماه جاری برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با هدف ایجاد فضایی علمی و با حضور انجمن های مرتبط جهت تبادل نظر میان محققان و صاحبان صنایع مربوطه و ایجاد ارتباط مستقیم میان آنها، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

دکتر حسین نجات، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با اعلام خبر برگزاری این رویداد گفت: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی در جوامع بین الملل، نیاز به پیشرفت در حوزه رباتیک و مکاترونیک جهت همگام شدن با کشورهای در حال رشد امری ضروری است.

از آنجا که ایران از جمله کشورهای در حال توسعه در حوزه رباتیک و مکاترونیک می باشد، این رویداد نقطه عطفی برای مهندسین و متخصصین از سازمان های آکادمیک و صنعتی جهت تکامل یک رویکرد جمعی در راستای دستیابی به نیازهای امروزی و آینده صنعت رباتیک محسوب می شود.

وی افزود: در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقالات علمی، در جهت تشویق دانشجویان و صنعتگران و همچنین کمک به گسترش زمینه های کاربردی رباتیک و مکاترونیک یک نمایشگاه و مسابقه خلاقیت به موازات کنفرانس برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک از فردا

آغاز هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک از فردا