مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 05:362019-11-18فرهنگي

جشنواره فرهنگ اقوام منشأ وحدت و دوستی است


جشنواره فرهنگ اقوام منشأ وحدت و دوستی است - گنبدکاووس- استاندار گلستان گفت: جشنواره فرهنگ اقوام منشأ وحدت و دوستی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: برگزاری چنین جشنواره هایی ضمن یادآوری ریشه های مشترک اقوام مختلف در جغرافیای ایران زمین می تواند منشا وحدت و دوستی اقوام مختلف در جغرافیای ایران شود.

حق شناس گفت: اقوام مختلف ساکن در ایران اسلامی ذاتا خود را ایرانی می دانند و این نقطه قوت و ویژگی ممتاز اقوام ایرانی است.

وی با اشاره به حضور 15 مقام از 10 کشور در مراسم افتتاحیه این جشنواره فرهنگی در شهر گرگان، گفت: اقوام زیادی در این جشنواره حضور یافته و با برگزاری این جشنواره فرهنگی مردم استان را با اقوام مختلف، تاریخ و پیشینه و آداب، رسوم، سنن و فرهنگ آنها بیشتر آشنا می کند.

حق شناس اضافه کرد: گلستان از حیث جمعیت رتبه 14 و از نظر وسعت رتبه 21 کشور را دارد اما ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف از جمله دو بخش گردشگری و کشاورزی دارد که آن را از دیگر استان های کشور متمایز کرده است.

وی همچنین گنبدکاووس را از شهرستان های مهم تاریخی با غنای بالای فرهنگی در گلستان و حتی کشور دانست و گفت: برج قابوس این شهرستان که قدمتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگ اقوام منشأ وحدت و دوستی است

جشنواره فرهنگ اقوام منشأ وحدت و دوستی است