مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 05:062019-11-18اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد ایجاد می شود؟


چند سال پیش تابلوی منطقه ویژه اقتصادی در یکی از خیابان های بروجرد نصب شد و برای مدتی مردم بروجرد از این موضوع که زمینه اشتغال در شهرستان فراهم شده خوشحال بودند اما بعد از چند سال و بدون هیچ خروجی تابلو برداشته شد.

- ایسنا/لرستان چند سال پیش تابلوی منطقه ویژه اقتصادی در یکی از خیابان های بروجرد نصب شد و برای مدتی مردم بروجرد از این موضوع که زمینه اشتغال در شهرستان فراهم شده خوشحال بودند اما بعد از چند سال و بدون هیچ خروجی تابلو برداشته شد.

امروزه منطقه ویژه اقتصادی به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت ها برای توسعه یک منطقه به شمار می رود، چراکه سرمایه گذاران می توانند با کم ترین محدودیت صادراتی و وارداتی و همچنین با معافیت های عوارض، مالیات و حمایت دولت به تولید اقدام کنند.

مجوز ساخت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد سال 89 از مجلس شورای اسلامی گرفته شد، قرار بود این منطقه ویژه در بیش از 5700 هکتار و در شش فاز ساخته شود اما باگذشت 9 سال هنوز خبری از اجرایی شدن آن نیست.

طی تفاهم نامه ای که 20 شهریورماه 1393 بین استانداری لرستان و شرکت تولیدی، بازرگانی یاوران اقتصاد سحر (یاس) وابسته به حوزه علمیه بقیه الله(عج) تهران امضا شد این شرکت به عنوان مجری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه آیت الله بروجردی معرفی و بعد از چند سال از این شرکت خلع ید و به شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد ایجاد می شود؟

منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد ایجاد می شود؟