مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 18:202019-11-17سياسي

سبک زندگی شهدا محور تولید محتوای کتب قرار گیرد


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید کشور از تولید 1760 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: سبک زندگی شهدا می تواند محور تولید محتوای کتب قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید کشور از تولید 1760 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: سبک زندگی شهدا می تواند محور تولید محتوای کتب قرار گیرد.

رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 26 آبان ماه در نشست تحلیلی و بررسی نقش رسانه کتاب در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم آسیب شناسی پدیده های مرتبط با حوزه نشر، نویسندگی و رسانه، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رخداد فرهنگی است که طوفان فکری ایجاد می کند.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که توسط مقام معظم رهبری تدوین شده و افزود: این بیانیه شاخص های توسعه انسانی را به عنوان یک ابزار پیشران برای تحقق اهداف فرهنگی کشور معرفی می کند که می تواند توسعه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را تحقق بخشد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید با بیان اینکه توسعه فناوری های ارتباطی یکی از زیرساخت های توسعه یافتگی در دنیاست، گفت: کتاب یک رسانه است و نمایشگاه کتاب می تواند اثرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی شهدا محور تولید محتوای کتب قرار گیرد

سبک زندگی شهدا محور تولید محتوای کتب قرار گیرد