مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 16:202019-11-17اجتماعي

آماده باش 750 راهدار در پی بارش برف در محورهای غربی اصفهان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از آماده باش 750 نفر راهدار در پی بارش برف در محورهای غربی اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان فرزاد دادخواه اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه ها و پیش بینی های هواشناسی، راهداران استان اصفهان از شب گذشته در آماده باش کامل بودند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: 550 دستگاه ماشین آلات راهداری و 200 دستگاه تجهیزات مربوطه برای راهداری زمستانه در آمادگی کامل هستند.

وی اضافه کرد: بارش ها هم اکنون در بخش هایی از غرب و جنوب غربی استان اصفهان ادامه دارد و هیچ گونه مشکلی در تردد این محورها گزارش نشده است.

دادخواه با اشاره به لغزندگی و کاهش دید در محورهای فوق گفت: مسافرانی که قصد عبور از محورهای استان اصفهان را دارند حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: گشت های راهداری به طور مستمر در جاده های استان اصفهان حرکت کرده و در صورت نیاز به خودروها امدادرسانی خواهد کرد.

دادخواه تاکید کرد: مردم باید با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی تردد برای خود و سایر کاربران جاده ای را افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 750 راهدار در پی بارش برف در محورهای غربی اصفهان

آماده باش 750 راهدار در پی بارش برف در محورهای غربی اصفهان