مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 16:102019-11-17اقتصادي

اقامت بیش از 140 هزار گردشگر در اماکن اقامتی ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از اقامت بیش از 140 هزار نفر در واحدهای اقامتی در شش ماه نخست امسال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمالک شنبه زاده روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 140هزار گردشگر در واحدهای اقامتی استان اعم از هتل، مهمان پذیر، کمپ، خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی اسکان داشتند.

وی همچنین از افزایش 20درصدی اسکان مسافران و گردشگران در اماکن اقامتی این استان نسبت به شش ماهه نخست سال 97 خبر داد و گفت: تنوع اقلیمی ایلام، جاذبه های تفریحی، گردشگری و تاریخی، فرهنگ غنی مهمان نوازی، آیین ها، لباس های زیبا و سنتی همچنین سبک های متنوع زندگی در اقلیم های متفاوت این استان زمینه ای برای افزایش آمار گردشگران فراهم کرده است.

شنبه زاده با بیان اینکه 11 هتل، پنج مهمان پذیر، 63 خانه مسافر و 24 اقامتگاه بوم گردی در استان فعالیت می کنند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 3200 تخت در واحدهای اقامتی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب و استفاده از ظرفیت های گردشگری استان ایلام در راستای افزایش گردشگران ورودی به استان از اولویت های مهم این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت بیش از 140 هزار گردشگر در اماکن اقامتی ایلام

اقامت بیش از 140 هزار گردشگر در اماکن اقامتی ایلام