مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-17اجتماعي

لزوم خودداری مردم از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب، مردم از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی محمدی بیان کرد: بر اساس هشدار سازمان هواشناسی و تحلیل بارش رواناب موسسه تحقیقات آب کشور، با توجه به ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور، احتمال وقوع سیل طی دو روز آینده در استان بوشهر و استان های همجوار دور از انتظار نیست.

وی افزود: این سامانه بارشی به مدت چهار روز در استان بوشهر فعالیت خواهد کرد که پیش بینی می شود بین 40 تا 60 میلیمتر بارندگی در سراسر استان به ویژه در مناطق شمالی و حوزه های بالادست رودخانه های اصلی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر تاکید کرد: از مردم به ویژه ساکنان حاشیه رودخانه ها و مسیل ها می خواهیم از توقف در بستر و حریم رودخانه ها و فعالیت در مناطق مستعد سیل خودداری کنند.

وی ادامه داد: ورود به تاسیسات آبی و حریم رودخانه ها در زمان وقوع سیل برای عکاسی کاری بسیار پرخطر است و از هم استانی ها درخواست می شود جدا از این کار پرهیز کنند.

محمدی عنوان کرد: در رودخانه های دره گپ، چهارروستایی، شاپور، دالکی، مند و باهوش احتمال سیلابی شدن و آبگرفتگی بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خودداری مردم از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها

لزوم خودداری مردم از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها