مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:502019-11-17سياسي

شمخانی: حزب الله کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه است


دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار شیخ نعیم قاسم، حزب الله را کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه خواند و گفت: پس از فروپاشی داعش، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی های جدید در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار صبح امروز (یکشنبه) شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان با وی طی سخنانی با اشاره به وقایع اخیر لبنان اظهار داشت: پس از فروپاشی داعش به عنوان مهره نا امن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی های جدید در منطقه است.

  وی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و بی تاثیری تحریم این کشور علیه حزب الله لبنان افزود: راهبرد ایجاد آشوب در لبنان با هدف تلاش برای جبران شکست در جبهه های دیگر دنبال شد که با هوشیاری مردم، مسئولان و احزاب و گروه های لبنانی با شکست روبرو شد.

  شمخانی با تجلیل از تدابیر و مواضع حکیمانه سید حسن نصرالله، از حزب الله لبنان بعنوان کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه یاد کرد.

  نماینده مقام معظم رهبری، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه رهبران و عناصر ارزشمند جهاد اسلامی و حملات کور آنان علیه مردم مظلوم فلسطین را نشانه روشنی از ضرورت پیگیری راهبرد محو کامل رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: حزب الله کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه است

شمخانی: حزب الله کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه است