مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-17سياسي

مردم پلیس را در برقراری نظم و آرامش عمومی، یاری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی نیروی انتظامی در بیانیه ای از مردم عزیز خواست با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم وآرامش عمومی، - سخنگوی نیروی انتظامی در بیانیه ای از مردم عزیز خواست با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم وآرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی نیروی انتظامی در بیانیه ای از مردم عزیز خواست با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم وآرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

در این بیانیه همچنین آمده در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه ابعاد و جزییات آن با رعایت حقوق و منافع عمومی تبیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

در این شرایط عناصری با هدایت معاندان خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوء استفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتار های تخریب گرایانه نسبت به اموال عمومی و خدمات شهری، همچنین کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث ایراد خسارت های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه شده اند که نتیجه ای جز خوشحالی دشمنان قسم خورده جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پلیس را در برقراری نظم و آرامش عمومی، یاری کنند

مردم پلیس را در برقراری نظم و آرامش عمومی، یاری کنند