مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:262019-11-17اقتصادي

بهبود وضعیت بهداشتی آب شرب برخی روستاهای استان مرکزی طی یک ماه آینده


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مشکلات بهداشتی آب شرب در برخی از روستاهای استان ظرف یک ماه آینده رفع شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مشکلات بهداشتی آب شرب در برخی از روستاهای استان ظرف یک ماه آینده رفع شود.

بهروز اکرمی در کارگروه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به آمار بالای تصادفات در استان بیان کرد: متاسفانه در اراک فرهنگ ترافیک مطابق با تمایل افراد است به طوری که رانندگان به هر صورتی که دوست دارند تردد می کنند و مشخص است که با رانندگی دل بخواه میزان تصادفات افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اثرگذاری اقدامات پلیس و افکار عمومی بر رفتار و فرهنگ ترافیکی شهروندان و رانندگان گفت: باید درخصوص سلامت شهروندان احساس مسئولیت داشت به همین دلیل پیشنهاداتی که هیات اندیشه ورز استان مرکزی با محوریت مجامع سلامت استان در موضوع کاهش حوادث و سوانح ترافیکی دارند به شورای ترافیک استان ارجاع داده می شود.

اکرمی با بیان اینکه آمار تلفات انسانی ناشی از تصادفات درون شهری به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: باید مجامع سلامت شهرستان ها با رویکرد عملیاتی و اجرایی با حضور شخص فرمانداران برگزار و دستاوردهای عینی و عملی داشته باشد، در این راستا از ظرفیت شوراهای دانش آموزی، انجمن صنفی دانشجویان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت بهداشتی آب شرب برخی روستاهای استان مرکزی طی یک ماه آینده

بهبود وضعیت بهداشتی آب شرب برخی روستاهای استان مرکزی طی یک ماه آینده